Obaveštenje o neophodnosti ažuriranja ličnih podataka i uslovnoj blokadi svih proizvoda/usluga
Poštovani,
Tokom procesa redovne analize koji smo u obavezi da sprovodimo na osnovu Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma (’’Službeni glasnik RS’’, broj 113/17 i 91/19) i internim pravilima matične Intesa Sanpaolo Grupe, utvrdili smo da u Vašem slučaju ne raspolažemo adekvatno popunjenim i potpisanim obrascem “Upitnik za klijenta – fizičko lice” i/ili podacima iz Vašeg ličnog identifikacionog dokumenta.
Uvažavajući našu dosadašnju saradnju najljubaznije Vas molimo da nas posetite u ekspozituri Banca Intesa do 5. 11. 2021. i ažurirate svoje podatke, kao i da tom prilikom na uvid dostavite važeći lični dokument.
Ukoliko ne ažurirate svoje podatke do navedenog datuma, nažalost bićemo prinuđeni da počev od 10. 11. 2021. ograničimo našu poslovnu saradnju i blokiramo sve platne kartice, tako što će njihovo korišćenje biti onemogućeno, dok će 3. 12. 2021. biti blokirani svi proizvodi i usluge koje imate u Banca Intesa. Vaše obaveze po kreditnim proizvodima možete nastaviti da izmirujete u ekspozituri Banke ili putem trajnog naloga.
Naši savetnici u Banca Intesa Vas očekuju i pružiće Vam dodatne informacije i pomoći, ukoliko bude potrebno prilikom popunjavanja dokumenta. Takođe, za više informacija ili bilo kakvu asistenciju na raspolaganju Vam je i naš kontakt centar.
Verujemo da razumete zakonsku i internu obavezu da pribavimo, čuvamo i redovno ažuriramo podatke i dokumentaciju naših klijenata i u iščekivanju Vašeg dolaska unapred Vam se zahvaljujemo.
Ukoliko ste u međuvremenu ažurirali svoje podatke i na uvid dostavili važeći lični dokument, molimo Vas da zanemarite ovo obaveštenje.