• Nema predloga

UEPS Zlatno priznanje za najbolji TV spot

TV spot Banca Intesa za marketinšku kampanju posvećenu promociji Intermezzo Keš kredita proglašen je za najbolji u Srbiji na dodeli najprestižnijih strukovnih priznanja u zemlji koje tradicionalno uručuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). Banca Intesa nagrađena je UEPS Zlatnim priznanjem u konkurenciji više od dvadeset radova a spot će ostati upamćen po zaljubljenom i pomalo trapavom retriveru koji u emotivnom zanosu razbija televizor svojim domaćinima.

Banka je ove godine nagrađena i Bronzanim priznanjem za interaktivnu digitalnu kampanju za projekat Mesec po mesec štednja.

Tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodeljuju se autorima najboljih kreativnih ostvarenja iz oblasti marketinga povodom Dana propagandista a pobednike bira stručni žiri u sastavu prof. Slavica Cicvarić Kostić, Fakultet organizacionih nauka, Rade Tričković, agencija Httpool, Srđan Mihajlović, agencije Grey, Marijana Dobrenović, Agencija Blumen, Žarko Veljković, Agencija Saatchi&Saatchi, Mirjana Milošević, RTS, Viktor Nikolić, Beoexpo Sistem, Jasmina Nikolić, Agencija New Moment, Marija Jeličić, Agencija Communis, Nenad Danilović, Advertiser News, Vanda Kučera, Agencija McCann, predsednik žirija, Mugdim Šehalić, Beogradski sajam zamenik predsednika, Mila Batuta, PTT Srbija.

UEPS, osnovаn 1960. godine pod nazivom Udruženje ekonomskih propаgаndistа Srbije kаo udruženje grаđаnа, vremenom je prerаstаo u modernu аsocijаciju čiji je osnovni zаdаtаk аfirmаcijа i unаpređenje komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke kojа je prisutnа u svim segmentimа privrede i društvа.

Nagrađeni TV spot možete pogledati OVDE

Chat