• Nema predloga

UEPS priznanja za Banca Intesa

Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodelilo je Banca Intesa tri nagrade za komunikacione aktivnosti realizovane u 2015. godini.

U kategoriji PR kampanje Banka je nagrađena UEPS srebrnim priznanjem za projekat Intesa Tim i UEPS bronzanim priznanjem za predstavljanje Poslovnog foruma Srbije i Italije organizovanog u sklopu posete Svetskoj izložbi EXPO Milano, dok je program korporativnog volonterstva Intesa od srca osvojio UEPS bronzanu nagradu u kategoriji društveno odgovorne kampanje.

Prethodne godine, Banca Intesa su pripala UEPS Zlatno priznanje za najbolji TV spot u okviru marketinške kampanje za Intermezzo Keš kredit, kao i UEPS bronzano priznanje za interaktivnu digitalnu kampanju za projekat Mesec po mesec štednja.

Tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije dodeljuju se autorima najboljih kreativnih ostvarenja iz oblasti marketinga povodom Dana propagandista. UEPS, koji ove godine obeležava 55 godina postojanja, osnovаn je 1960. godine pod nazivom Udruženje ekonomskih propаgаndistа Srbije kаo udruženje grаđаnа, a vremenom je prerаstаo u modernu аsocijаciju čiji je osnovni zаdаtаk аfirmаcijа i unаpređenje komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke kojа je prisutnа u svim segmentimа privrede i društvа.

Banca Intesa koristi „kolačiće“ kako bi vam obezbedila što kvalitetnije korisničko iskustvo prilikom pretraživanja sajta, kao i prikazivanja personalizovanog sadražaja.
Za više informacija kliknite na Postavka kolačića. (POLITIKA PRIVATNOSTI)