Povezivanjem aplikacija Banca Intesa i eUprave omogućena dostupnost svih elektronskih usluga javne uprave bez odlaska na šaltere
Ministar informisanja i telekomunikacija, Mihailo Jovanović, zamenik direktora Kancelarije za IT i eUpravu, Zoran Mišić i predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa, Darko Popović, prisustvovali su danas predstavljanju nove usluge Banca Intesa koja putem svojih aplikacija za mobilno i elektronsko bankarstvo omogućava jednostavno povezivanje sa eUpravom i dostupnost svih usluga javne uprave bez odlaska na šaltere.
Banca Intesa je prva banka na tržištu Srbije koja je u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu omogućila digitalno izdavanje parametara za aktivaciju mobilne aplikacije ConsenstID koja građanima omogućava da postanu eGrađani tj. da pristupaju Portalu eUprava najvišim nivoom pouzdanosti, da generišu kvalifikovani elektronski sertifikat u klaudu, kao da koriste sve usluge elektronske uprave i drugih državnih portala.
Putem aplikacija za mobilno i elektronsko bankarstvo Banca Intesa, klijenti banke od sada mogu u bilo kom trenutku, bez odlaska na šalter banke ili nekog od registracionih tela za izdavanje parametara za aktivaciju ConsentID, da postanu eGrađani i da sami sebi izdaju parametre i kvalifikovani elektronski sertifikat u klaudu koji im omogućava jednostavnije korišćenje kvalifikovanog elektronskog potpisa na daljinu kao zamene za svojeručni potpis, kao i obavljanje bilo koje od elektronskih usluga koje država Srbija nudi građanima i privredi.
Kratak video turorijal za izdavanje parametara za ConsentID aplikaciju putem aplikacija za mobilno i elektronko bankarstvo Banca Intesa nalazi se na ovom linku: VIDEO
Banca Intesa je, takođe, krajem prethodne godine u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu omogućila klijentima da parametre za pokretanje ConsentID aplikacije dobiju u njenim ekspoziturama. Banka je do sada na ovaj način izdala preko 1200 parametara, uz očekivanje da će zahvaljujući digitalnim kanalima broj izdavanja u narednom periodu biti višestruko uvećan.