Zašto nije moguće izvršiti ovo instant plaćanje na željeni način?
Na vašem mobilnom uređaju trenutno nemate aplikaciju za mobilno bankarstvo banke koju ste izabrali za plaćanje. *Za korisnike Android 12 operativnog sistema informacija u nastavku.
Da biste mogli da platite, potrebno je da ponovo pokrenete veb sajt ili aplikaciju trgovca i izaberete banku čiju aplikaciju mobilnog bankarstva koristite.
Ukoliko ste klijent Banca Intesa, a nemate ugovorenu uslugu mobilnog bankarstva i aktiviranu aplikaciju na Vašem mobilnom uređaju, možete je ugovoriti ili aktivirati brzo i jednostavno, u svega nekoliko koraka opisanih ispod.
*Ukoliko ste korisnik Android 12 operativnog sistema i imate instaliranu Banca Intesa mobilnu aplikaciju, a prilikom iniciranja transakcije na prodajnom mestu se ne pokreće mobilna aplikacija, potrebno je da izvršite dodatna podešavanja.
1. Korak
Pristupite sledećim opcijama:
Settings > Apps > Banca Intesa > Set as default > Open supported links
Opcija treba da bude uključena.
2.Korak
Nakon toga potrebno je proveriti da li je opcija „Supported web addresses“ link ipspos.bancaintesa.rs aktivna
Korak 1
Preuzmite aplikaciju
Aplikaciju Intesa Mobi preuzmite sa Google Play, App Store ili Huawei store-a.
Korak 2
Ugovaranje usluge
Ugovorite uslugu u najbližoj ekspozituri Banca Intesa. Od dokumenta vam je potrebna samo važeća lična karta.
Korak 3
Aktiviranje usluge
Nakon što ste ugovorili uslugu u ekspozituri, potrebno je da aktivirate aplikaciju na vašem telefonu.
Uputstvo za aktivaciju možete pronaći OVDE.
Korak 4
Nova aplikacija, novo iskustvo
Uspešno ste aktivirali Intesa Mobi uslugu!
Saznajte koje sve mogućnosti vam pruža Banka pod vašim prstima OVDE.