Nije moguće izvršiti ovo instant plaćanje
Zašto nije moguće izvršiti ovo instant plaćanje na željeni način?
Na vašem mobilnom uređaju trenutno nemate aplikaciju za mobilno bankarstvo banke koju ste izabrali za plaćanje. *Za korisnike Android 12 operativnog sistema informacija u nastavku.
Da biste mogli da platite, potrebno je da ponovo pokrenete veb sajt ili aplikaciju trgovca i izaberete banku čiju aplikaciju mobilnog bankarstva koristite.
Ukoliko ste klijent Banca Intesa, a nemate ugovorenu uslugu mobilnog bankarstva i aktiviranu aplikaciju na Vašem mobilnom uređaju, možete je ugovoriti ili aktivirati brzo i jednostavno, u svega nekoliko koraka opisanih ispod.
*Ukoliko ste korisnik Android 12 operativnog sistema i imate instaliranu Banca Intesa mobilnu aplikaciju, a prilikom iniciranja transakcije na prodajnom mestu se ne pokreće mobilna aplikacija, potrebno je da izvršite dodatna podešavanja.
1. Korak
Pristupite sledećim opcijama:
Settings > Apps > Banca Intesa > Set as default > Open supported links
Opcija treba da bude uključena.
2.Korak
Nakon toga potrebno je proveriti da li je opcija „Supported web addresses“ link ipspos.bancaintesa.rs aktivna
Korak 1
Preuzmite aplikaciju
Aplikaciju Intesa Mobi preuzmite sa Google Play, App Store ili Huawei store-a.
Korak 2
Ugovaranje usluge
Ugovorite uslugu u najbližoj ekspozituri Banca Intesa. Od dokumenta vam je potrebna samo važeća lična karta.
Korak 3
Aktiviranje usluge
Nakon što ste ugovorili uslugu u ekspozituri, potrebno je da aktivirate aplikaciju na vašem telefonu.
Uputstvo za aktivaciju možete pronaći OVDE.
Korak 4
Nova aplikacija, novo iskustvo
Uspešno ste aktivirali Intesa Mobi uslugu!
Saznajte koje sve mogućnosti vam pruža Banka pod vašim prstima OVDE.