Nije moguće izvršiti ovo instant plaćanje

Na vašem mobilnom uređaju trenutno nemate aplikaciju za mobilno bankarstvo banke koju ste izabrali za plaćanje. *Za korisnike Android 12 operativnog sistema informacija u nastavku.

Da biste mogli da platite, potrebno je da ponovo pokrenete veb sajt ili aplikaciju trgovca i izaberete banku čiju aplikaciju mobilnog bankarstva koristite.

Ukoliko ste klijent Banca Intesa, a nemate ugovorenu uslugu mobilnog bankarstva i aktiviranu aplikaciju na Vašem mobilnom uređaju, možete je ugovoriti ili aktivirati brzo i jednostavno, u svega nekoliko koraka opisanih ispod. 

*Ukoliko ste korisnik Android 12 operativnog sistema i imate instaliranu Banca Intesa mobilnu aplikaciju, a prilikom iniciranja transakcije na prodajnom mestu se ne pokreće mobilna aplikacija, potrebno je da izvršite dodatna podešavanja.

1. Korak
Pristupite sledećim opcijama:
Settings > Apps > Banca Intesa > Set as default > Open supported links 
Opcija treba da bude uključena.

2.Korak

Nakon toga potrebno je proveriti da li je opcija „Supported web addresses“ link ipspos.bancaintesa.rs aktivna

Kako do novog digitalnog bankarstva?
Korak 1

Korak 1

Preuzmite aplikaciju

Aplikaciju Intesa Mobi preuzmite sa Google PlayApp Store ili Huawei store-a. 
 

Korak 2

Ugovaranje usluge

Ugovorite uslugu u najbližoj ekspozituri Banca Intesa. Od dokumenta vam je potrebna samo važeća lična karta. 

Korak 3

Aktiviranje usluge

Nakon što ste ugovorili uslugu u ekspozituri, potrebno je da aktivirate aplikaciju na vašem telefonu.

Uputstvo za aktivaciju možete pronaći OVDE.

 

Korak 4

Nova aplikacija, novo iskustvo

Uspešno ste aktivirali Intesa Mobi uslugu!

Saznajte koje sve mogućnosti vam pruža Banka pod vašim prstima OVDE.

Chat