• No Suggestion

UEPS nagrada za Mesto koje volim

Projekat „Mesto koje volim“ Banca Intesa proglašen je sinoć za najbolju društveno odgovornu kampanju u 2011. godini u kategoriji „online projekat-neprofitan“ od strane Udruženja ekonomskih propagandista (UEPS).

Na tradicionalnoj dodeli nagrada iz oblasti marketinga od 236 pristiglih prijava na ovogodišnjem konkursu, u 33 kategorije dodeljeno je ukupno 83 nagrade i priznanja, a među nagrađenima našao se i projekat „Mesto koje volim“ koju je Banca Intesa realizovala u saradnji sa kreativnom digitalnom agencijom MRM Worldwide.

Banca Intesa je u maju 2011. godine pokrenula projekat društvene odgovornosti „Mesto koje volim“ uz podršku Ministarstva kulture i pomoć ne-profitne organizacije Evropa Nostra Srbija i Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture, kako bi doprinela očuvanju kulturno istorijskog nasleđa Srbije.

Banca Intesa uses cookies to enhance your browsing experience and displaying personalized content.
For more information, click on Cookie Settings. (PRIVACY POLICY)