Neka vaša platna kartica stigne tamo gde ste vi! Sada smo vam omogućili dostavu platne kartice na željenu adresu, jednostavno i sigurno.
Ukoliko želite da vam platna kartica bude dostavljena na odabranu adresu, potrebno je da izmenite način dostave, dva meseca pre isteka roka platne kartice, a to možete uraditi:
- u nekoliko koraka putem Intesa Mobi aplikacije
- lično u ekspozituri
Isporuka platnih kartica na vašu adresu je moguća za sve platne kartice, osim za sve osnovne kreditne kartice koje se preuzimaju prvi put, kao i za MasterCard Platinum kreditne kartice (osnovne i dodatne).
Dostava platnih kartica na adresu korisnika vrši se redovnom pismonosnom pošiljkom (običnom poštom), isključivo na adrese na teritoriji Republike Srbije.
Naknada za dostavu platne kartice se naplaćuje u skladu sa Tarifom naknada Banke i ista se naplaćuje prilikom aktivacije platne kartice.
U slučaju da pošiljka ne bude isporučena na adresu, platna kartica će biti vraćena u vašu odabranu ekspozituru, o čemu ćete biti obavešteni.
Uz Banca Intesa Mobi aplikaciju pored brojnih inovativnih funkcionalnosti, sada možete i da aktivirate platne kartice koje su vam stigle na adresu za prijem pošte, i to bez odlaska u ekspozituru.
Ulogujte se u Intesa Mobi aplikaciju i pratite sledeće korake:
- U sekciji „Kartice“, odaberite polje „Moje kartice“, pronađite debitnu platnu karticu koju želite da aktivirate i kliknite na dugme Aktiviraj.
- Odaberite račun sa koga će se izvršiti naplata naknada za izdavanje i dostavu debitne kartice u skladu sa Tarifom naknada Banke, zatim unesite pretposlednje 4 cifre broja kartice, rok važenja i trocifreni kod sa poleđine kartice. Potvrdite aktivaciju unosom PIN koda koji koristite za logovanje u Banca Intesa Mobi aplikaciju.
- Platna kartica je aktivirana i spremna za korišćenje.
Napomena: Da biste mogli da aktivirate Visa Inspire, Visa Platinum i Visa Infinite platne kartice, potrebno je da bude aktivna Dina platna kartica izdata uz isti platni račun.
Ukoliko aktivirate dodatnu karticu, neophodno je da bude aktivna osnovna kartica.
Ulogujte se u Intesa Mobi aplikaciju i pratite sledeće korake:
- U sekciji „Kartice“, odaberite polje „Moje kartice“, pronađite kreditnu karticu koju želite da aktivirate i kliknite na dugme Aktiviraj.
- Unesite pretposlednje 4 cifre broja kartice, rok važenja i trocifreni kod sa poleđine kartice. Potvrdite aktivaciju unosom PIN koda koji koristite za logovanje u Banca Intesa Mobi aplikaciju.
- Platna kartica je aktivirana i spremna za korišćenje.
Napomena: Ukoliko aktivirate dodatnu karticu, neophodno je da bude aktivna osnovna kartica. Naknada za dostavu kreditne kartice se naplaćuje u skladu sa Tarifom naknada Banke.
Platne kartice preuzete u ekspozituri su aktivne odmah nakon preuzimanja.
Za pomoć pri aktivaciji platnih kartica putem Intesa Mobi aplikacije, na raspolaganju vam je i Kontakt centar Banke na broju telefona + 381 11 30 10 160.
PIN kod platnih kartica vam je dostupan u svakom momentu u okviru Intesa Mobi aplikacije u sekciji Kartice. Da biste videli PIN kod, potrebno je izabrati karticu u delu Moje kartice i klikom na dugme Ostale akcije izabrati opciju Prikaži PIN. Nakon unosa vaše šifre za logovanje u aplikaciju, PIN kod vaše kartice će biti prikazan na ekranu.
Kompletno korisničko uputstvo Banca Intesa Mobi aplikacije možete pronaći OVDE.