• Nema predloga

Unapređene usluge elektronskog bankarstva

U želji da klijentima omogući još praktičnije, jednostavnije i efikasnije obavljanje novčanih transakcija Banca Intesa je svoje elektronske servise obogatila novim, inovativnim uslugama.

U odabranim ekspoziturama, klijenti banke od sada su u prilici da realizuju svoje finansijske transakcije korišćenjem infoterminala 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji. Fizička lica koja poseduju Maestro, Master Card ili VISA platnu karticu Banca Intesa na infoterminalima mogu dobiti jedinstvenu, objedinjenu uslugu na tržištu koja omogućava uvid u stanje po računima i platnim karticama, štampanje izvoda tekućeg računa i kreditnih kartica i obavljanje bezgotovinskog plaćanja sa tekućeg računa popunjavanjem uplatnice ili jednostavnim očitavanjem bar kod zapisa sa računa. Pravna lica koja poseduju VISA Business Electron karticu takođe mogu koristiti prednosti rada da infoterminalu, koji im obezbeđuje uvid u stanje na računu, kao i štampanje izvoda. Za sve korisnike infoterminala Banca Intesa je omogućila plaćanje računa bez provizije do kraja godine.

Unapređujući svoje usluge mobilnog bankarstva u skladu sa najnaprednijim komunikacijskim tehnologijama, Banca Intesa je takođe omogućila korišćenje Intesa Mobi servisa i korisnicima Android i iPhone uređaja koji su vlasnici dinarskih tekućih računa banke. Korisnicima svih vrsta računa mesečno održavanje neće biti naplaćivano do kraja godine, a vlasnicima Intesa Hit i Magnifica računa ne naplaćuje se provizija za prvih pet plaćanja mesečno putem elektronskih servisa Online, Mobi i Telefonsko bankarstvo. Aplikacija se može preuzeti sa App Store i Google Play.

Chat