08.07.2011
Kriterijumi na osnovu kojih je ova prestižna nagrada već drugu godinu za redom dodeljena Banca Intesa su ostvareni poslovni rezultat, kvalitet usluga, profesionalizam i inovativnost u svim segmentima poslovanja. U obrazloženju Euromoney nagrade stoji da iako su tokom prethodne godine, rastuća inflacija i niz poskupljenja izazvali pad u kvalitetu aktive bankarskog sektora Srbije, to nije sprečilo Banca Intesa da ponovo ostvari izuzetne rezultate.
Na svečanom godišnjem prijemu “Nagrade za izvrsnost” (Awards for Excellence) priznanje je u ime Banca Intesa primila Draginja Đurić, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa.
„ Ovo priznanje je još jedan dokaz da je, ukoliko svoju poslovnu strategiju utemeljite na izuzetno visokim standardima kvaliteta usluga, inovacijama i profesionalizmu, i u veoma kompleksnim tržišnim okolnostima moguće ostvariti dobre rezultate i učvrstiti vodeću poziciju. Banca Intesa je u prethodnoj godini, deleći sudbinu celokupnog bankarskog sektora Srbije, nailazila na brojne izazove od kojih je sigurno najsloženije bilo napraviti dobar balans između potrebe da ispuni očekivanja klijenata i zadrži dinamičnu kreditnu aktivnost. Uverena sam da je izuzetno razumevanje naših klijenata i podsticaj privrednom razvoju uz istovremeno očuvanje kvaliteta kreditnog portfolia ono što nas izdavaja na tržištu“, izjavila je Draginja Đurić, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa, na svečanoj ceremoniji u Londonu.
Euromoney „Nagrade za izvrsnost“ se tradicionalno dodeljuju od 1992. godine. Svake godine stručni žiri detaljno analizira poslovanja banaka i osiguravajućih kompanija u skoro 100 zemalja sveta. Zajednički imenitelj svih nagrada koje se dodeljuju najuspešnijim institucijama je snažna upravljačka vizija, inovativnost i specifičnost po kojoj su prepoznatljivi na tržištu.