• Nema predloga

Obaveštenje za korisnike Officebanking aplikacije

Ukoliko usled zamene sertifikata Banke imate poteškoća u radu sa Officebanking aplikacijom elektronskog bankarstva za pravna lica, potrebno je da pokrenete link /upload/documents/elektronsk_bankarstvo/OBUpdaterNew.zip, otpakujte aplikaciju i pokrenete OBUpdater.exe.

Ukoliko usled zamene sertifikata Banke imate poteškoća u radu sa Officebanking aplikacijom elektronskog bankarstva za pravna lica, potrebno je da pokrenete link /upload/documents/elektronsk_bankarstvo/OBUpdaterNew.zip, otpakujte aplikaciju i pokrenete OBUpdater.exe. U zavisnosti od verzije Officebanking aplikacije obeležite „Desktop“ ili „Enterprise“ baza i odaberete opciju „Ažuriraj bazu“. Po ažuriranju baze pojaviće se poruka „Baza je uspešno ažurirana“. U slučaju da i nakon toga imate poteškoća u radu sa Officebanking aplikacijom, molimo Vas dakontaktirate Banku pozivom na broj Kontakt centra 011 310 88 77 ili putem mejla e-banking@bancaintesa.rs.

Chat