NOVA VERZIJA INTESA MOBI JE TU!

Sada sa još više mogućnosti

Spremite se za iskustvo koje štedi vreme, čuva vaš novac i pruža potpunu kontrolu nad vašim finansijama:

  • Objedinjena dinarska i devizna plaćanja – još jednostavnije i intuitivnije.
  • Privremena blokada platne kartice – „Gde mi je kartica?!“  Ne brinite, dok je ne pronađete imate mogućnost da je privremeno blokirate!
  • Trajna blokada i zahtev za reizdavanje platne kartice – „Gde mi je kartica?!“ Niste je pronašli i sve možete rešiti u aplikaciji, bez dolaska u banku!  
  • Provera PIN-a – uvek je pri ruci, bez stresa, možete ga slobodno „zaboraviti“.
Pogledajte kako da izvršite dinarsko plaćanje
Odaberite dinarski račun sa koga plaćate

Odaberite dinarski račun sa koga plaćate

U glavnom meniju odaberite opciju Plaćanja, a zatim Dinarska i devizna. Ukoliko imate više dinarskih računa, potrebno je odaberete račun sa koga plaćate.

Unesite broj računa, primaoca i iznos

Popunite obavezna polja označena zvezdicom, kao što su Broj računa, Naziv primaoca i Iznos. Klikom na ikonicu koja se nalazi u okviru polja Naziv primaoca možete da izaberte primaoca koga ste prethodno sačuvali.

Putem opcije Skeniraj možete na jednostavniji način popuniti detalje naloga, tako što ćete odabrati neku od sledećih funkcionalnosti:

  • Očitaj i plati – omogućava vam da skenirate detalje naloga sa uplatnice
  • IPS Skeniraj – omogućava vam da skenirate QR kod sa računa
  • Skeniraj iz galerije – omogućava vam da povučete fotografiju QR koda iz svoje galerije fotografija

Nakon unosa iznosa koji plaćate, na ekranu se pojavljuje opcija Doniraj čijom aktivacijom možete donirati određena sredstva u dobrotvorne svrhe.

 

 

Unesite opis, model i poziv na broj

Klikom na dugme NASTAVI, otvara se novi ekran za unos opisa transakcije, modela i poziva na broj. Polje Šifra plaćanja je automatski popunjeno šifrom 289, koja se koristi za najveći broj plaćanja. Ostale šifre plaćanja možete odabrati iz padajućeg menija. Polje Datum je takođe automatski popunjeno datumom kada se vrši plaćanje.

Klikom na opciju Još polja, možete uneti adresne podatke primaoca, kao i ime i prezime i adresu drugog lica u čije ime plaćate račune.

Proverite ispravnost i potvrdite plaćanje

Klikom na dugme NASTAVI prelazite na sledeći korak, gde je prikazan pregled detalja unetog plaćanja.

Nakon provere ispravnosti unetih podataka, klikom na dugme PLATI, potrebno je da izvršite autorizaciju plaćanja unosom svog PIN koda za mobilno bankarstvo.

Ukoliko želite da sačuvate kreiran nalog za plaćanje i da ga pustite kasnije, to možete učiniti klikom na dugme SAČUVAJ. Nalog će biti sačuvan u okviru opcije Moja plaćanja, pa Nalozi u pripremi, odakle možete izvršti plaćanje kad budete želeli.

Pogledajte kako da izvršite devizno plaćanje
Odaberite račun i popunite obavezna polja

Odaberite račun i popunite obavezna polja

Plaćanje je moguće obaviti samo u valuti u kojoj imate otvoren račun. Ukoliko imate više deviznih računa, prvi korak je odabir računa sa kog plaćate. Zatim popunjavate obavezna polja označena zvezdicom.

U polje Broj računa unosite broj računa u internacionalnoj formi, takozvani IBAN. Podatke o IBAN-u i SWIFT/BIC kodu primalac sredstava preuzima od svoje banke, u kojoj ima otvoren račun na koji će primiti novac.

Klikom na dugme NASTAVI prelazite na sledeći korak, gde je potrebno da popunite i ostala obavezna polja deviznog naloga za plaćanje.

Odaberite osnov plaćanja i priložite dokumenta

Da bi devizno plaćanje bilo izvršeno potrebno je da odaberete adekvatan osnov plaćanja u padajućem meniju. Ove osnove plaćanja je već definisala Banka i za većinu je potrebno da dostavite prateću dokumentaciju klikom na polje Dodaj dokument. Naziv dokumenta koji se prilaže treba da bude jedna reč, odnosno više reči spojenih donjom crtom.

Za neke osnove plaćanja u zavisnosti od priložene dokumentacije, možete u polju Opis transakcije / Broj dokumenta da navedete dodatne podatke, kao što je broj Ugovora ili broj Pro/fakture. Sve troškove plaćanja možete snositi vi kao platilac, odnosno možete ih podeliti sa primaocem sredstava.

U delu Adresa primaoca unosite adresne podatke osobe kojoj uplaćujete sredstva.

Podnesite zahtev za Swift potvrdu

Klikom na opciju Još polja možete zahtevati Swift potvrdu, prevlačenjem slajdera sa leve na desnu stranu, tako da sivi X postane zeleno štiklirana kvačica.

Nakon toga potrebno je da odaberete kanal dostave potvrde, čekiranjem kvadratića ispred željenog kanala.

SWIFT potvrda će ti biti dostavljena nakon realizacije deviznog naloga. Takođe je možete dobiti slanjem zahteva na imejl adresu: kontaktcc@bancaintesa.rs. Izdavanje kopije SWIFT potvrde se ne naplaćuje.
 

Proverite ispravnost i potvrdite plaćanje

Kada su popunjena sva obavezna polja, dugme NASTAVI postaje aktivno i klikom na njega prelazite na naredni korak Pregled detalja plaćanja.

Nakon provere ispravnosti unetih podataka u okviru naloga, klikom na dugme PLATI vršite autorizaciju plaćanja unosom PIN koda za mobilno bankarstvo.

Pogledajte kako da privremeno blokirate platnu karticu
Odaberite karticu za privremenu blokadu

Odaberite karticu za privremenu blokadu

U glavnom meniju odaberite opciju Kartice, a zatim Moje kartice

Označite polje Privremena blokada

Nakon izbora kartice koju želite privremeno da blokirate, prevlačenjem slajdera sa desne na levu stranu, u meniju Ostale akcije izaberte opciju Privremena blokada.

Klikom na ovo dugme pokrećete postupak i tada se otvara prozor koji vas obaveštava šta podrazumeva privremena blokada. Klikom na dugme Nastavi kartica će biti privremeno blokirana.

Reaktivirajte svoju karticu

Ukoliko želite ponovo da aktivirate karticu, potrebno je da kliknete na dugme Reaktiviraj, koje se nalazi ispod slike iste (blokirane) kartice.

Nakon unosa PIN koda za mobilno bankarstvo, aplikacija vas obaveštava da je reaktivacija uspešno izvšena.

Pogledajte kako da blokirate platnu karticu
Odaberite karticu koju želite da blokirate

Odaberite karticu koju želite da blokirate

U glavnom meniju odaberite opciju Kartice, a zatim Moje kartice. Nakon izbora kartice, prevlačenjem slajdera sa desne na levu stranu, u meniju Ostale akcije odaberite opciju Blokiraj karticu.

Odaberite razlog blokade kartice

Otvara se novi ekran gde je potrebno da odaberete razlog blokade kartice. Mogući razlozi su:

  • Oštećena
  • Ukradena
  • Izgubljena
  • Zloupotreba

Napomena: Ako odaberete razlog Oštećena, kartica neće biti blokirana, već se pokreće samo proces reizdavanja.

Podnesite zahtev za reizdavanje kartice

Ukoliko želite i reizdavanje kartice nakon blokade, potrebno je da sivi X u okviru polja Reizdaj karticu prevučete sa leve na desnu stranu, tako da postane zelena kvačica.

Tada se na ekranu pojavljuje polje za odabir načina dostave kartice, gde birate Dostava na kućnu adresu ili Dostava u eskpozituri. Takođe imate mogućnost da odaberete Drugi način dostave, odnosno da izmenite ekspozituru dostave ili adresu na koju će vam stići kartica.

Na ekranu se pojavljuju i druga dodatna polja, koja vas obaveštavaju koliko traje proces izrade kartice i kolika je naknada za reizdavanje u zavisnosti od kanala dostave kartice. Ukoliko ne želite da se nakon blokade kartica reizda, po pokretanju procesa, nećete aktivirati opciju Reizdaj karticu.

Blokirajte karticu

Nakon što označite odgovarajući razlog blokade, otvara se prozor gde je potrebno da potvrdite da želite da odabrana kartica bude blokirana i po unosu PIN-a za mobilno bankarstvo aplikacija vas obaveštava o tome.

Brzo i jednostavno proverite PIN kod svoje platne kartice. 

U glavnom meniju odaberite opciju Kartice, zatim Moje kartice. Izaberite platnu karticu za koju želite da proverite PIN, prevlačenjem slajdera sa leve na desnu stranu. Klikom na dugme Prikaži PIN i unosom PIN koda za digitalno bankarstvo, orvarate novi ekran na kom se se prikazati PIN kod izabrane platne kartice. 

Chat