- Kampanja Member get Member (u daljem tekstu: Kampanja), organizuje se od strane Banca Intesa a. d. Beograd, Milentija Popovića 7b (u daljem tekstu: Banka) i predstavljaju kampanju u kojoj postojeći Banca Intesa korisnici, koji su pozitivno ocenili uslugu Banke u periodu poslednjeg kvartala 2024. i u periodu januara 2025. (u daljem tekstu: Korisnik), pozovu svoje prijatelje i ostale poznanike koji su zainteresovani i ispunjavaju uslove za otvaranje platnog računa i prebacivanje zarade/penzije u Banca Intesu, da i oni postanu klijenti Banke.
- Kampanja „Member get Member” (u daljem tekstu: Kampanja) traje u periodu od 21. 2. 2025. do 30. 4. 2025. godine i u tom roku Korisnik može preporučiti maksimalno 5 lica koja su zainteresovana i ispunjavaju uslove za otvaranje platnog računa i prebacivanje zarade/penzije u Banca Intesu. Novi klijent Banke može otvoriti jedan od paketa platnih računa iz ponude Banke koji su predmet promocije: Intesa Hit platni račun, Intesa Hit Plus platni račun, Intesa Magnifica platni račun. Novi klijent u ovoj Kampanji predstavlja klijenta koji u momentu upućivanja na Banku nema otvoren dinarski račun i nema prijem zarade u Banca Intesi.
- Ukoliko Korisnik unese više od 5 preporuka, Banka će izvršiti isplatu benefita za prvih 5 preporučenih klijenata koji uspešno realizuju uslugu u skladu kako je to definisano u tački 6. ovog Pravilnika. U slučaju da Banka dobije preporuku za jedno lice od strane više Korisnika, uspešno realizovanom preporukom smatra se prva uneta preporuka.
- Preporuku može dati Korisnik koji je deo MGM kampanje i koji dobije obaveštenje putem DM kampanje sa linkom za unos podataka o preporučenom klijentu, gde unosi svoje podatke i podatke potencijalnog klijenta kog preporučuje za platni račun/prebacivanje zarade/penzije. Nakon uspešnog unosa podataka Korisnik i potencijalni klijent dobijaju jedinstevni kod na mejl adresu registrovanu u Banci.
Korisnik koji daje preporuku unosi sledeće podatke: ime i prezime, mejl adresu, broj telefona. Za lice koje se preporučuje korisnik unosi sledeće podatke: ime i prezime, mejl adresu, broj telefona, proizvod za koji se preporučuje, ekspozituru koja odgovara potencijalnom klijentu.
Realizacija preporuke i uplate benefita
- Preporuka Korisnika će se smatrati realizovanom ukoliko je :
- preporuka data za vreme trajanja Kampanje koje je definisano u tački 2. ovog Pravilnika;
- preporučeni klijent je u obavezi da u roku od 60 dana od datuma davanja preporuke, za koju je obavešten dobijanjem jednokratnog koda, otvori svoj platni račun i prebaci zaradu/penziju u Banca Intesu, odnosno kome na novootvoreni račun Banca Intese bude realizovana uplata najmanje jedne zarade.
- Uplate benefita na osnovu realizovane preporuke u skladu sa tačkom 5. ovog Pravilnika, vrše se jednom mesečno Korisniku i novom klijentu Banke, najkasnije do 15. u mesecu koji sledi u odnosu na mesec u kom je uspešno realizovana preporuka, i to:
- jednokratnog iznosa od 3.000 dinara (trihiljade dinara) na platni račun Korisinika koji je dao preporuku koja je uspešno realizovana (maksimalno za 5 preporuka);
- jednokratnog iznosa od 3.000 dinara (trihiljade dinara) na novootvoreni platni račun lica koje je po preporuci otvorilo platni račun i prebacilo zaradu/penziju u Banca Intesu, odnosno kome na novootvoreni račun Banca Intese bude realizovana uplata najmanje jedne zarade/penzije pod šifrom uplate: 240, 241, 242, 244, 245, 247, 249, 289, 600, 810, 800.
- Korisniku ne može biti uplaćeno više benefita po osnovu preporuke za istog klijenta.
Zaštita podataka o ličnosti
- Obrada podataka unetih u kontakt formu za potrebe ove Kampanje vrši se u skladu sa Informacijom o obradi podataka o ličnosti učesnika Kampanje „Member get Member” (u daljem tekstu: Informacija o obradi podataka), a putem koje se Korisnik prethodno upoznaje sa obradom podataka o ličnosti i dužan je da sa obradom podataka o ličnosti upozna i lice koje preporučuje. Informacija o obradi podataka o ličnosti nalazi se kao link u okviru kontakt forme. Podaci Korisnika i preporučenog lica, uneti u kontakt formu, mogu se proslediti Banci nakon što Korisnik obeležavanjem posebnog polja potvrdi da se upoznao i da je saglasan sa obradom podataka o ličnosti na način opisan u Informaciji o obradi podataka, kao i da je sa obradom upoznao i lice koje preporučuje.