Kampanja Member get Member (u daljem tekstu: Kampanja), organizuje se od strane Banca Intesa a. d. Beograd, Milentija Popovića 7b (u daljem tekstu: Banka) i predstavlja kampanju u kojoj korisnici IN platnog računa, uz koji koriste i Visa Inspire debitnu platnu karticu (u daljem tekstu: Korisnik), pozovu svoje prijatelje i ostale poznanike, koji su zainteresovani i ispunjavaju uslove da i oni postanu korisnici IN platnog računa Banke.
Kampanja „Member get Member” (u daljem tekstu: Kampanja), traje u periodu od 7. 10. 2024. do 31. 12. 2024. godine i u tom roku Korisnik može preporučiti maksimalno 5 lica koja su zainteresovana i ispunjavaju uslove za otvaranje IN platnog računa – nezaposlena lica starosti od 16 do 27 godina života – detaljnije o uslovima otvaranja IN platnog računa na: https://www.bancaintesa.rs/stanovnistvo/paketi-platnih-racuna/in-platni-racun-za-mlade.html.
Ukoliko Korisnik unese više od 5 preporuka, Banka će izvršiti isplatu benefita za prvih 5 preporučenih klijenata koji uspešno realizuju uslugu – otvore IN platni račun i aktiviraju Visa Inspire debitnu platnu karticu. U slučaju da Banka dobije preporuku za jedno lice od strane više Korisnika, uspešno realizovanom preporukom smatra se prva uneta preporuka.
Preporuku može dati Korisnik čiji IN platni račun ima aktivan status, koji je preuzeo i aktivirao svoju Visa Inspire debitnu platnu karticu, kao i Korisnik čiji IN platni račun ima aktivan status ali Korisnik još uvek nije preuzeo i aktivirao Visa Inspire debitnu platnu karticu. IN platni račun Korisnika mora biti u statusu aktivan sve do isplate benefita, tj. ukoliko Korisnik ugasi IN platni račun ili zahteva promenu klase računa, gubi pravo na isplatu benefita.
Korisnik koji ispunjava sve napred navedene uslove i želi da učestvuje u Kampanji, na internet prezentaciji Banke putem kontakt forme izrađene za potrebe ove Kampanje, unosi svoje podatke:
- Ime i prezime;
- Broj telefona;
- Adresa elektronske pošte i
podatke potencijalnog klijenta koji je zainteresovan i preporučuje ga za IN platni račun:
- Ime i prezime;
- Broj telefona;
- Adresa elektronske pošte;
Nakon uspešnog unosa podataka, Korisnik i potencijalni klijent, na adrese elektronske pošte, dobijaju jedinstveni kod na osnovu koga Banka prati realizaciju preporuke i isplate benefita.
Realizacija preporuke i uplate benefita
Preporuka Korisnika će se smatrati realizovanom ukoliko je:
- Preporuku dao Korisnik za vreme trajanja Kampanje, koje je definisano u tački 2 ovog Pravilnika i koji ispunjava uslove koji su definisani u tački 1 i tački 4 ovog Pravilnika;
- Preporučeni klijent je u roku od 45 dana od datuma davanja preporuke, za koju je obavešten dobijanjem jednokratnog koda, otvorio svoj prvi IN platni račun, preuzeo i aktivirao Visa Inspire debitnu platnu karticu.
Uplate benefita na osnovu realizovane preporuke u skladu sa tačkom 6 ovog Pravilnika, vrše se jednom mesečno Korisniku i novom klijentu Banke, najkasnije do 15. u mesecu koji sledi u odnosu na mesec u kom je uspešno realizovana preporuka, i to:
- Jednokratnog iznosa od 3.000 dinara (tri hiljade dinara) na IN platni račun Korisinika koji je dao preporuku koja je uspešno realizovana (maksimalno za 5 preporuka);
- Jednokratnog iznosa od 2.000 dinara (dve hiljade dinara) na novootvoreni IN platni račun lica koje je po preporuci otvorilo IN platni račun i aktiviralo Visa Inspire debitnu platnu karticu.
Korisniku ne može biti uplaćeno više benefita po osnovu preporuke za istog klijenta.
Zaštita podataka o ličnosti
Obrada podataka unetih u kontakt formu za potrebe ove Kampanje vrši se u skladu sa Informacijom o obradi podataka o ličnosti učesnika Kampanje „Member get Member” (u daljem tekstu: Informacija o obradi podataka), a putem koje se Korisnik prethodno upoznaje sa obradom podataka o ličnosti i dužan je da sa obradom podataka o ličnosti upozna i lice koje preporučuje. Informacija o obradi podataka o ličnosti nalazi se kao link u okviru kontakt forme. Podaci Korisnika i preporučenog lica, uneti u kontakt formu, mogu se proslediti Banci nakon što Korisnik obeležavanjem posebnog polja potvdi da se upoznao i da je saglasan sa obradom podataka o ličnosti na način opisan u Informaciji o obradi podataka, uneti u kontakt formu, mogu se proslediti Banci nakon što Korisnik obeležavanjem posebnog polja potvdi da se upoznao i da je saglasan sa obradom podataka o ličnosti na način opisan u Informaciji o obradi podataka, kao i da je sa obradom upoznao i lice koje preporučuje. Preporučeno lice će od strane Banke biti upoznato sa obradom podataka o ličnosti, prilikom posete izabranoj ekspozituri u svrhe otvaranja računa.