• Nema predloga

BizMobi

Uz BizMobi aplikaciju držite konce u svojim rukama

Izvršavanje transakcija

Vršite transakcije u domaćem platnom prometu

Pregled izvoda

Izvršite uvid u vaše transakcije u bilo kom trenutku

Devizni račun

Izvršite uvid u stanje deviznog računa

Push notifikacije

Push notifikacije

Prilikom svake promene (priliva ili odliva sredstava) dobijate automatsko obaveštenje kako biste imali uvid u trenutno stanje na računu. Možete odrediti minimalne i maksimalne iznose za koje želite da primate obaveštenja.

Aktivacija Biz Mobi usluge

Aktivacija Biz Mobi usluge

Da biste postali korisnik BizMobi aplikacije potrebno je da ispratite tri sledeća koraka:

  1. Preuzmite BizMobi aplikaciju sa Google Play ili App Store-a.
     
  2. Nakon toga, potrebno je da ugovorite uslugu u najbližoj ekspozituri Banca Intesa. Dokumenta koja su neophodna za ugovaranje usluge su Pristupnica (dva primerka) i Ugovor (dva primerka). Potrebno da se upoznate i sa Opštim uslovima poslovanja za BizMobi uslugu kao, i sa Izvodom iz tarife naknada.
     
  3. Nakon što ste ugovorili uslugu u ekspozituri, potrebno je da aktivirate aplikaciju na vašem telefonu. Korake za aktivaciju možete pogledati u sekciji "Aktivacija BizMobi aplikacije" ispod.
Sigurnost

Sigurnost

BizMobi aplikacija vam pruža visoku sigurnost zahvaljujući savremenim i visokopouzdanim sistemima zaštite. Prilikom preuzimanja aplikacije, na vaš mobilni telefon se instalira i mToken, koji vam garantuje sigurnost logovanja i realizaciju transakcija. Rad u aplikaciji je zaštićen mPIN-om, koji služi za bezbednu razmenu podataka sa Bankom i koji je poznat isključivo vama jer ga sami kreirate u procesu aktivacije aplikacije.

Aktivacija BizMobi aplikacije
bizmobi banca intesa
Aktivacija BizMobi aplikacije
Odaberite opciju SKENIRAJTE QR KOD
Usmerite kameru prema QR kodu koji ste dobili prilikom registracije
Unesite KOD 1 i KOD 2 koji ste dobili u SMS poruci
Odaberite četvorocifreni PIN za ulazak u aplikaciju
Potvrdite PIN koji ste prethodno uneli i aktivacija je uspešno završena

Dodatne informacije

Ukoliko imate dodatna pitanja, sve odgovore možete dobiti telefonom, pozivom na broj 011/310-88-70 ili preko e-maila na e-banking@bancaintesa.rs, radnim danima od 8 do 21 i subotom od 9 do 14 časova.

Vreme prijema naloga

Elektronske platne naloge u mogućnosti ste da putem elektronskog bankarstva, koristeći aplikaciju BizOnline, kao i putem mobilnog bankarstva i BizMobi aplikacije, pošaljete na plaćanje u bilo kom trenutku, a njihova realizacija usklađena je sa radnim vremenom platnog prometa. Elektronski platni nalozi poslati u okviru internog platnog prometa mogu se realizovati i subotom, do 14 časova. Sve detalje možete pogledati ovde.

Platni nalog u mogućnosti ste da predate u ekspoziturama Banke tokom radnog vremena ekspozitura. Plaćanja koja se odnose na platne račune Banca Intesa (interni platni promet) mogu se realizovati i subotom u pojednim ekspoziturama. Nalozi predati tokom radnog vremena ekspozitura, kao i subotom, biće realizovani istog dana.

Chat