Iskoristite prednosti koje Vam pruža BizOnline
Funkcionalnosti
- Uvid u stanje po svim računima i karticama
- Obavljanje transakcija u dinarskom i deviznom platnom prometu (pogledajte video-tutorijal za slanje naloga za prenos sredstava)
- Kupoprodaju deviza (pogledajte video-tutorijale za kupovinu i prodaju deviza)
- Preuzimanje izvoda za platne račune i kartice (po svim karticama/korisnicima unutar firme)
- Izmirivanje obaveza po karticama
Aktiviranje i ažuriranje elektronskog bankarstva
Dokumenta koja su vam neophodna za aktiviranje usluge elektronskog bankarstva, izdavanje dodatne kartice, promenu ovlašćenja po računima, kao i davanje ovlašćenja knjigovodstvenim agencijama za raspolaganje sredstvima, možete pronaći u odeljku „Dokumenta“.
Dokument možete popuniti, a zatim i odštampati i na taj način sa već pripremljenom dokumentacijom doći u vama najbližu ekspozituru Banca intesa.
AKTIVACIJA USLUGE
- Potpisujete dva primerka Pristupnice, vi i zaposleni Banca Intesa Beograd
- Potpisujete dva primerka Ugovora, vi i zaposleni Banca Intesa Beograd
Ukoliko ste preduzetnik, uz prethodno navedenu dokumentaciju neophodno je da potpišete i overite dva primertka Nacrta ugovora o pružanju usluga elektronskog bankarstva. Potpisivanje mora biti izvršeno i s vaše, kao i od strane zaposlenog u Banca Intesa Beograd.
Takođe je neophodno da se upoznate i sa dokumentima: opšti uslovi poslovanja – e-banking i Izvodom iz tarife naknada – e-bank.
AŽURIRANJE USLUGE
- Potpisujete tri primerka Pristupnice, vi i zaposleni Banca Intesa Beograd.
Ukoliko želite model potpisa po računu koji nije naveden u Pristupnici, uz popunjenu Pristupnicu dostavlja se i dokument Napredne opcije koji je dopuna Pristupnice. - Dostavljate pregled usluga koji podrazumeva pregled sa trenutnim spiskom korisnika i ovlašćenja koji možete dobiti od savetnika.
DAVANJE OVLAŠĆENJA KNJIGOVODSTVENOJ AGENCIJI
- Potpisujete tri primerka Pristupnice, vi i zaposleni Banca Intesa Beograd uz obaveznu overu.
- Ukoliko preduzeće koje daje ovlašćenje nema aktivnu uslugu elektronskog bankarstva, popunjava svu potrebnu dokumentaciju iz tačke Klijent nema aktivnu uslugu, a u zavisnosti od vrste klijenta.
Vreme prijema naloga
Elektronske platne naloge u mogućnosti ste da putem elektronskog bankarstva, koristeći aplikaciju BizOnline, kao i putem mobilnog bankarstva i BizMobi aplikacije, pošaljete na plaćanje u bilo kom trenutku, a njihova realizacija usklađena je sa radnim vremenom platnog prometa. Elektronski platni nalozi poslati u okviru internog platnog prometa mogu se realizovati i subotom, do 14 časova. Sve detalje možete pogledati ovde.
Platni nalog u mogućnosti ste da predate u ekspoziturama Banke tokom radnog vremena ekspozitura. Plaćanja koja se odnose na platne račune Banca Intesa (interni platni promet) mogu se realizovati i subotom u pojednim ekspoziturama. Nalozi predati tokom radnog vremena ekspozitura, kao i subotom, biće realizovani istog dana.
Dodatne informacije
Sve informacije o Elektronskom poslovanju Banca Intesa Beograd možete dobiti pozivom na broj telefona 011/310-88-70 ili preko e-maila na e-banking@bancaintesa.rs, radnim danima od 8 do 21 i subotom od 9 do 14 časova.
Kako biste stekli uvid i uverili se u jednostavnost korišćenja, preuzmite BizOnline DEMO APLIKACIJU bez naknade klikom na link.
Pored BizOnline aplikacije, svojim sredstvima možete upravljati i putem dve off-line aplikacije: OfficeBanking i HALCOM
Tehnički uslovi, dokumentacija i software
Sva potrebna dokumentacija i tehnički uslovi se nalaze na linku.