Saglasno izmenama i dopunama Zakona o platnim uslugama (Sl. glasnik RS br. 139/2014 i 44/2018) Banka je uskladila Opšte uslove poslovanja, kao i Tarifu naknada u sledećim delovima:
- Opšti uslovi poslovanja za platne račune i platne usluge korisnika:a. Proširen je obim funkcionalnosti Osnovnog računa dodavanjem usluge trajnog naloga, a naziv računa je izmenjen u “Platni račun sa osnovnim uslugama”;
b. Smanjen je maksimalni iznos sa 15.000 na 3.000 dinara do kog klijent snosi gubitke zbog neodobrenih platnih transakcija, usled korišćenja izgubljenog ili ukradenog platnog instrumenta (npr. platne kartice), ili platnog instrumenta koji je bio zloupotrebljen, jer platilac nije uspeo da zaštiti svoje personalizovane sigurnosne elemente (npr. PIN);
c. Uvedene su nove usluge:
- izdavanje potvrde klijentu o gašenju platnog računa i izmirenju svih obaveza prema Banci, bez naknade,
- promena platnog računa u okviru Banke ili kod drugog pružaoca platnih usluga;
d. Definisana su opšta pravila za izvršavanje instant transfera odobrenja:
- navedena je nova mogućnost izvršavanja naloga za uplatu i prenos kroz sistem plaćanja Narodne banke Srbije za instant plaćanja (IPS NBS),
- propisan je terminski plan za prijem i izvršavanje platnih naloga za fizička lica, uslovi za opoziv, odbijanje platnog naloga, kao i uslovi u kojima Banka vrši povraćaj odobrene i pravilno izvršene platne transakcije preko IPS NBS;
e. Izmenjen je način upoznavanja korisnika sa evidencijama o obradi podataka o ličnosti;
- Opšti uslovi poslovanja za platne kartice:a. Definisan je rok od 13 meseci za podnošenje reklamacije od strane korisnika u odnosu na datum transakcije, odnosno datum prijema izveštaja o promenama na računu;
b. Smanjen je maksimalni iznos sa 15.000 na 3.000 dinara do kog klijent snosi gubitke zbog neodobrenih platnih transakcija, usled korišćenja izgubljenog ili ukradenog platnog instrumenta (npr. platne kartice), ili platnog instrumenta koji je bio zloupotrebljen, jer platilac nije uspeo da zaštiti svoje personalizovane sigurnosne elemente (npr. PIN);
c. Izmenjen je način upoznavanja korisnika sa evidencijama o obradi podataka o ličnosti;
- Opšti uslovi poslovanja za usluge elektronskog bankarstva za fizička lica i poljoprivrednike: a. Usklađena je terminologija u nazivu i tekstu opštih uslova poslovanja, tako da je naziv „elektronsko bankarstvo“ proširen i sada glasi „elektronsko i mobilno bankarstvo“;
- Tarifa naknada za usluge Banke za fizička licaa. Izvršene su izmene terminologije i izmenjen redosled pojedinih stavki unutar Tarife.
Sve izmene, osim u delu instant placanja, primenjuju se od 17.3.2019. a navedena dokumenta mozete pronaći u nastavku, kao i na stranici
Naknade.