Prihvatanje platnih kartica

Benefiti

Dostupnost

Mogućnost procesiranja svih platnih kartica na jednom POS terminalu

Rasprostranjena mreža

Mreža od 20.000 POS terminala i 1.4 miliona izdatih platnih kartica

Brzo

Brz prenos sredstava na račun trgovca nakon obavljene transakcije

Uvek na raspolaganju

Služba za tehničku podršku i korisnički servis dostupni 24/7

I ovo treba da znate

U skladu sa tehničkim mogućnostima na prodajnom mestu, Banka može da vam ponudi više modela POS terminala. Osim standardnih dial-up POS terminala, u ponudi su i Ethernet POS terminali koji omogućavaju realizaciju transakcije preko internet mreže. Za restorane i druge delatnosti sa specifičnom potrebom možemo obezbediti upotrebu GPRS POS terminala kod kojih se transakcije realizuju preko mobilne mreže. POS terminale je moguće povezati sa fiskalnim kasama i na taj način automatizovati i ubrzati proces prodaje (smanjuje se mogućnost greške).

Služba za tehničku podršku obezbeđuje konstantan rad POS terminala i rešava smetnje koje se mogu javiti u svakodnevnom poslu.

Dostupne usluge

U zavisnosti od delatnosti koju Trgovac obavlja, procene prometa koji će se realizivati preko POS terminala Banke, rizika u procesu prihvatanja platnih kartica i tehničkih uslova za rad POS terminala na prodajnom mestu, Banka Trgovcu može da ponudi sledeće usluge:

  • Prodaja
  • Storno poslednje transakcije
  • Prodaja na rate kreditnim platnim karticama Banca Intesa za fizička lica
  • Predautorizacija i realizacija predautorizacije
  • Plaćanje bez prisustva platne kartice
  • Refund
  • Povezivanje POS terminala sa fiskalnom kasom

„Bolji način“ – podrška uvođenju elektronskog plaćanja

U cilju podrške digitalizaciji i unapređenju poslovanja preduzetnika i malih privrednika, Banca Intesa se priključila Nacionalnoj inicijativi za bezgotovinsko plaćanje „Bolji način“, koju su pokrenuli GIZ, Mastercard, Visa, Ministarstvo finansija i NALED.

U okviru Inicijative lansiran je POS program namenjen preduzetnicima i pravnim licima koji u proteklih 12 meseci nisu imali mogućnost bezgotovinskog plaćanja platnim karticama, a sada žele da digitalizuju poslovanje na svojim prodajnim mestima.

Šta vam omogućava?

POS program omogućava besplatnu instalaciju i korišćenje uređaja ili softvera za prihvat bezgotovinskih plaćanja (POS terminal, SoftPOS ili e-commerce rešenje sa prihvatom platnih kartica i Instant plaćanja), u trajanju do godinu dana, uz subvencionisanu trgovačku naknadu za kartične i IPS transakcije.

Nakon isteka ovog perioda ne postoje dodatne obaveze, a dodeljene uređaje/softvere je moguće nadalje koristiti po standardnim komercijalnim uslovima, koji se unapred definišu prilikom potpisivanja ugovora.

Pretprijavu za novi POS program možete izvršiti na linku ispod. 

Storniranje transakcija na Banca Intesa POS terminalima

Kako bismo poboljšali kvalitet usluge i povećali zadovoljstvo naših klijenata, unapredili smo proces podnošenja zahteva za storno transakcija, nastalih na POS i E-Commerce prodajnim mestima Banca Intesa ad Beograd.

U slučajevima kada je potrebno sprovesti storno transakcije (delimični ili u celosti) nastale na POS terminalima Banke, u okviru Vaših prodajnih mesta, u upotrebi će biti unificiran obrazac Zahteva i isti Vam je dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na sledećem linku.

Ukoliko se radi o transakcijama nastalim na E-Commerce prodajnom mestu, novi unificirani obrazac Zahteva biće u upotrebi samo za transakcije na rate, kao i u slučajevima kada je pokušaj storna preko sistema iz nekog razloga neuspešan. Zahtev Vam je  dostupan za preuzimanje na sajtu Banke, na linku.

Za ostale slučajeve otkaza E-Commerce transakcija način rada ostaje nepromenjen.

Novi Zahtev sadrži već predefinisana polja, koja možete na jednostavan način da popunite podacima koji su Vam dostupni u dnevnim i mesečnim izveštajima o obrađenom prometu i plaćanju, isporučenim od strane Banke, a to su:

  • Datum transakcije (za transakcije nastale na POS terminalima) / Datum odobrenja (status transakcije Post authorization / Sale - za transakcije nastale na E-Commerce prodajnim mestima)
  • Iznos originalne transakcije
  • Iznos koji se refundira
  • Broj autorizacije / ID Autorizacije
  • TID / ID POS / ID Terminala
  • Zadnja 4 broja platne kartice
  • Broj rata (opciono za transakcije na rate)

Zahteve za storno transakcija ubuduće je potrebno dostavljati na email adresu storno_pos@bancaintesa.rs.

Chat