• Nema predloga

Često postavljana pitanja

Odmah pronađite odgovor na svoja pitanja

Podešavanja

Gde mogu da nađem moj ID Korisnika?

Gde mogu da nađem moj ID Korisnika?

Korisnički broj se pored ugovora o aktiviranoj usluzi, može pronaći i unutar aplikacija tako što se klikne na ikonicu koja predstvalja mesto za sliku klijenta na početnoj strani aplikacije i u polju Lični podaci u opciji Podešavanja. Korisnički broj se prikazuje i u opciji #withKEY u gornjem delu ekrana.

Gde mogu naći informaciju o radnom vremenu moje banke?

Gde mogu naći informaciju o radnom vremenu moje banke?

Ovu informaciju može se naći u opciji Podešavanja, u podmeniju Profil- Moja banka.

Kako mogu da uradim reaktivaciju aplikacije i izdam kodove za mobilnu aplikaciju?

Kako mogu da uradim reaktivaciju aplikacije i izdam kodove za mobilnu aplikaciju?

U meniju Podešavanja, podmeni Uređaji, može se inicirati izdavanje koda za mobilnu aplikaciju tako što će izabrati opciju Aplikacija mobilnog bankarstva.

  • može da inicirate kreiranje koda tako što ćete izabrati Redistribucija
  • potvrdi da imaš pristup mobilnom uređaju odgovarajućeg broja telefona
  • na sledećem ekranu počni sa preuzimanjem registracionionog koda, prateći uputstva na ekranu: skeniranjem QR koda preuzeće se prvi deo registracionog koda, dok će drugi stići na mobilni telefon u vidu SMS-a.
Kako da dobijem mesečni izvod po računu?

Kako da dobijem mesečni izvod po računu?

  • Izvodi se nalaze u meniju Podešavanja, u podmeniju Izvodi
  • izborom odeljka Računi, otvara se podmeni u kojem se može promeniti metod isporuke izvoda po računu.

Srodna pitanja

Chat