• Nema predloga

Reaktivacija aplikacije Digitalnog bankarstva

Banca Intesa Digitalno bankarstvo

Pametno bankarstvo

Funkcionalnosti prilagođene vašim ličnim potrebama

Jedna aplikacija na svim uređajima

Pogodnosti podjednako možete koristiti na telefonu ili računaru

Praktično i brzo

Unapređena aplikacija za još bolje korisničko iskustvo

Kako da ponovo aktivirate svoju aplikaciju Digitalnog bankarstva?

Da biste koristili aplikaciju Digitalnog bankarstva potrebno je da:

  • pozovete kontakt centra banke pozivom na broj 011/310 88 88;
  • posetite najbližu ekspozituru.
Korak 1 – Preuzimanje aplikacije Banca Intesa Mobi

Korak 1 – Preuzimanje aplikacije Banca Intesa Mobi

Pre početka procesa reaktivacije neophodno je da preuzmete aplikaciju Banca Intesa Mobi iz Play store-a, App store-a ili App galery-ja, u zavisnosti od operativnog sistema koji koristite.

Nakon preuzimanja aplikacije potrebno je odabrati opciju „Aktiviraj nalog“:

 

 

 

 

Korak 2 – Unos personalnih parametara

Korak 2 – Unos personalnih parametara

U okviru sledećeg ekrana potrebno je da unesete Personalni kod.

U zavisnosti od načina na koji se opredelite da reaktivirate svoju uslugu, Personalni kod ćete dobiti: 

  • od zaposlenog u kontakt centru, putem telefona; 
  • u našoj ekspozituri.  

Nakon unosa Personalnog koda, molimo vas da kliknete na dugme „NASTAVI“: