• Nema predloga

Aktivacija i reaktivacija Digitalnog bankarstva

Banca Intesa Digitalno bankarstvo

Pametno bankarstvo

Funkcionalnosti prilagođene vašim ličnim potrebama

Jedna aplikacija na svim uređajima

Pogodnosti podjednako možete koristiti na telefonu ili računaru

Praktično i brzo

Unapređena aplikacija za još bolje korisničko iskustvo

Kako da ponovo aktivirate svoju aplikaciju Digitalnog bankarstva?

Da biste koristili aplikaciju Digitalnog bankarstva potrebno je da:

  • Unesete  kod za reaktivaciju.
  • pozovete kontakt centra banke pozivom na broj 011/310 88 88;
  • posetite najbližu ekspozituru.
Korak 1 – Preuzimanje aplikacije Banca Intesa Mobi

Korak 1 – Preuzimanje aplikacije Banca Intesa Mobi

Pre početka procesa reaktivacije neophodno je da preuzmete aplikaciju Banca Intesa Mobi iz Play store-a, App store-a ili App galery-ja, u zavisnosti od operativnog sistema koji koristite.

Nakon preuzimanja aplikacije potrebno je odabrati opciju „Aktiviraj nalog“:

 

 

 

 

Korak 2 – Unos personalnih parametara

Korak 2 – Unos personalnih parametara

U okviru sledećeg ekrana potrebno je da unesete Personalni kod.

U zavisnosti od načina na koji se opredelite da reaktivirate svoju uslugu, Personalni kod ćete dobiti: 

  • od zaposlenog u kontakt centru, putem telefona; 
  • u našoj ekspozituri.  

Nakon unosa Personalnog koda, molimo vas da kliknete na dugme „NASTAVI“: