U želji da vam pružimo dodatnu podršku i pomognemo da u aktuelnoj situaciji zaštitite sebe i svoje zaposlene, omogućili smo vam, aktivaciju BizMobi usluge mobilnog bankarstva, kao i reizdavanje aktivacionih parametara, bez odlaska u ekspozituru.

  • Nakon aktivacije možete brzo i sigurno da vršite:
  • transakcije u domaćem platnom prometu
  • pregled dnevnog i arhivskog prometa po dinarskim računima
  • pregled izvoda po dinarskim računima
  • uvid u stanje deviznog računa
  • uvid u račune platnih kartica, kreditnih i debitnih, odnosno uvid u stanje, promet i prikaz limita po računima i karticama
Detaljnije na linku.

Pogledajte kako u nekoliko koraka bez odlaska u banku možete aktivirati Biz Mobi uslugu



PREUZMITE NEOPHODNU DOKUMENTACIJU SA LINK-a

POPUNITE DOKUMENTACIJU TAKO ŠTO ĆETE NAVESTI PODATKE ZA SVAKO OVLAŠĆENO LICE ZA KOJE PODNOSITE ZAHTEV ZA AKTIVACIJU ILI REAKTIVACIJU USLUGE.

POPUNJENU DOKUMENTACIJU POŠALJITE NA IMEJL ADRESU KONTAKT CENTRA, A NAKON NJENE PROVERE BANKA ĆE VAS KONTAKTIRATI NA VERIFIKOVANI BROJ TELEFONA, RADI DODATNE AUTENTIFIKACIJE.




DOBIĆETE IMEJL S QR KODOM I PODACIMA, KAO I SMS S DVA DODATNA KODA NEOPHODNA ZA AKTIVACIJU ILI REAKTIVACIJU USUGE.


AKTIVIRAJTE ILI REAKTIVIRAJTE USLUGU PRATEĆI UPUTSTVO KOJE MOŽETE PREUZETI NA LINKU

Da biste aktivirali ili reaktivirali BizMobi uslugu ukoliko je duže vreme niste koristili, potrebno je da svako ovlašćeno lice, za koje se zahteva aktivacija ili reaktivacija usluge, poseduje broj mobilnog telefona koji je verifikovan u sistemu Banke.

Takođe, neophodno je da dokument sa parametrima, kao i originalnu dokumentaciju sačuvate i da je na zahtev Banke potpisanu dostavite vašem savetniku za mali biznis, kada se za to steknu uslovi, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti.

Stanovništvo