Zahvaljujemo se svim studentima na interesovanju i prijavama za učešće na konkursu Dokaži se 100% 2012!

S ponosom predstavljamo 12 studenata koji će se takmičiti za ovogodišnju Banca Intesa nagradu iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata:

1. Jelena Cvrkotić, Odsek za menadžment I organizaciju, Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
2. Ana Rakita, Odsek za menadžment, Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
3. Boban Biserčić, Odsek za menadžment, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
4. Miloš Davidović, Odsek za menadžment, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
5. Nela Milošević, Odsek za menadžment, Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
6. Jelica Krsmanović, Odsek za marketing, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
7. Đorđe Petrović, Odsek za Informacione sisteme i tehnologije, Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
8. Jelena Bajšić, Odsek za industrijski inženjering i menadžment, Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu
9. Nemanja Brkić, Odsek za investicioni menadžment, Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu
10. Milan Đorđević, Odsek za menadžment, Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu
11. Ines Prijić, Odsek za finansije, bankarstvo i osiguranje, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Nišu
12. Milica Arsić, Odsek za marketing, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Nišu

Podsećamo da putem Konkursa želimo da pružimo priliku talentovanim akademcima iz cele Srbije da stečeno teorijsko znanje primene u realnom poslovnom okruženju.

Studenti će tokom ovog takmičenja imati priliku da uče od eksperata iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata, da se bliže upoznaju sa primerima dobre prakse, kao i da razviju takmičarski duh i saznaju kako na ovu temu razmišljaju njihovi vršnjaci iz regiona.

Svoje projekte iz oblasti implementacije i inovacije studenti će, podeljeni u 6 timova, predstaviti početkom juna stručnom žiriju koji će izabrati pobednike i, ujedno, predstavnike Srbije na internacionalnom takmičenju u Italiji. Četiri takmičara iz dva najbolje plasirana tima biće nagrađeni i stipendijama od po 1.000 evra, dok će preostalih osam učesnika za angažovanje na projektu dobiti po 300 evra. Za pobednike internacionalnog nadmetanja predviđena je stručna praksa u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe ili letnja škola na prestižnom Universita Cattolica.

KAKO SE BIRAJU POBEDNICI KONKURSA?

Odabrani učesnici konkursa imaće zadatak da reše zadati problem u oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata. Zadaci će se odnositi na kreiranje i implementaciju novih rešenja u postojeće mehanizme poslovanja. U toku izrade projekta svakoj ekipi će biti dodeljen tutor koji će joj pomagati u radu u okviru svojih ovlašćenja.

Svoje projekte timovi će predstaviti stručnoj komisiji i na osnovu njihovih ocena, biće izabrana dva pobednička tima, koji će imati mogućnost da predstavljaju Srbiju na velikom finalu studentskog konkursa Customer Satisfection University Award Intesa Sanpaolo, koje će se održati u Italiji.

NAGRADE:

  • Svi učesnici dobijaju Intesa Sanpaolo sertifikate
  • Učesnici čiji je rad bio na zadovoljavajućem nivou dobijaju po EUR 300 u dinarskoj protivrednosti
  • Članovi dve najbolje (pobedničke) ekipe u inovaciji i implementaciji dobijaju nagradu u visini EUR 1000 (po članu tima), stručnu praksu u Banca Intesa kao i pravo da učestvuju na međunarodnom takmičenju u Italiji.

Za najbolje od najboljih, koji u Italiji osvoje prvo mesto u inovaciji i implementaciji, predviđena je stručna praksa u International Subsidiary Banks Division of Intesa Sanpaolo S.p.A. ili letnja škola Universita Cattolica.

Dokaži se 100%

  • Da poseduješ kreativnost koja pomera granice poslovnih strategija!
  • Da umes da primeniš svoje znanje u realnom poslovnom okruženju!
  • Da si spreman da istraješ na putu do uspeha!

PODNOŠENJE PROJEKATA: 31.05.2012
SVEČANA CEREMONIJA PROGLAŠENJA POBEDNIKA: 19.06.2012